O portalu

Portal Czas na Hydraulika

Dużo czasu upłynęło, zanim zdecydowałem się, by powstał ten portal. Były obawy czy znajdę wystarczającą ilość czasu na to, by go prowadzić. Zadawałem sobie podstawowe pytanie, czy tematyka jaką mogę zaproponować będzie na tyle wartościowa, by zainteresować czytelników.

Najważniejsza jest właśnie kwestia tematyki i sensu istnienia takiego miejsca. Jeśli portal okaże się potrzebny, ciekawy i pomocny  musi znaleźć się na niego czas, ba powinien to być najważniejszy czas mojej pracy.

Bez wątpienia to, co ukształtowało mnie i ma bezpośredni wpływ na powstanie tego miejsca to moja praca w branży ale też grupa społecznościowa Czas Na Hydraulika, tworzone przeze mnie filmy o tematyce branżowej, uczestnictwo w wydarzeniach branżowych, powstanie i działanie stowarzyszenia instalatorów, współpraca z największymi markami w branży w Polsce.

Dziś możemy stwierdzić,  że został wypracowany kapitał w postaci rozpoznawalności marki Czas Na Hydraulika.  Wykonawcy, jak i producenci stwarzają sobie wzajemnie  niebywałą możliwość nawiązania kontaktu stąd też potrzeba rozwinięcia nowej przestrzeni z wieloma możliwościami i zastosowaniami.

Miejsce to będzie wypełnione wartościową treścią. Chcę zachować odpowiedni balans pomiędzy pracą a ukazaniem otaczającego nas świata. 

Jestem zdania, że należy zmieniać sposób komunikowania się. Reklamy i szum marketingowy zamienić na wartościowe informacje. Zamiast natarczywych reklam stworzymy podzielony na działy i kategorie dział współpracy z markami. Będziemy  informować o możliwościach i korzyściach współpracy z konkretnymi firmami. Zajmiemy się aktualnościami w branży, tematyką szkoleń i wydarzeń branżowych.

Z pewnym niedowierzaniem patrzę jak wiele portali branżowych i firm, traktuje instalatorów w sposób przedmiotowy. Odnoszę wrażenie, że nikt już nie przyswaja tej  ogromnej ilość informacji o produktach, które podawane są w formie opasłych wypracowań. Czy ktoś się w ogóle zastanawia czym tak naprawdę się interesujemy, co nas martwi, a co cieszy? Co może realnie wpłynąć na nasz rozwój czy lepsze funkcjonowanie naszego biznesu? Myślę, że wszyscy powinni wiedzieć, że nie jesteśmy tylko hydraulikami, że mamy rodziny, hobby, interesujemy się sportem motoryzacją i podobają nam się kobiety.

Chciałbym obiecać, że Czas Na Hydraulika nie będzie kopią żadnego portalu branżowego. Będziemy pracować na to, by stwarzać czytelnikom nowe możliwości, a zarazem kreować wizerunek współczesnego hydraulika jako skutecznego przedsiębiorcę, osobę innowacyjną, stylową i niezależną.

Paweł Kaczmarek

Paweł Kaczmarek

W branży instalacyjnej od 25 lat.
Czas Na Hydraulika.

Zostaw Komentarz